jueves, 17 de febrero de 2022

Assemblea General AVPGHA 3 de març de 2022

(VAL/CAST)

Benvolguts i benvolgudes companys i companyes:

Esperem que a la recepció de la present estigueu bé de salut. Permeteu que ens colem només un instant a la vostra feina diària per recordar-vos un parell de qüestions importants relacionades amb l'AVPGHA: 
  • Adjuntem en pdf i en temps i forma, la convocatòria oficial a l'Assemblea General Ordinària que tindrà lloc de forma telemàtica (l'enllaç ve adjunt al pdf o ací  https://meet.google.com/get-cnfh-eyv  el proper 
  3 de març de 2022 a les 19 hores

  • També volem compartir amb vosaltres un document amb les bases de participació d'una iniciativa que, encetem ja mateix segons acordàrem a la darrera assemblea: el I Concurs de Fotografia/denúncia Geogràfic. És un concurs dirigit al nostre alumnat, amb interessants premis i amb un clar objectiu de reivindicació/concienciació ecològica davant la dolenta situació actual. Ens agradaria que fereu participar al vostre alumnat. Si teniu qualsevol pregunta o dubte al voltant de les bases, estem a la vostra disposició. 


No vos moleste més. Moltes gràcies per la vostra atenció. Vos esperem a tots i a totes el proper dia 3 de març on ampliarem aquestes i altres qüestions. 

Fins aleshores. Què vaja bé!

Txema Gil, president de la AVPGHA
---------------------------------
Estimados y estimadas compañeros y compañeras:

Esperamos que a la recepción de la presente estéis bien de salud. Permite que nos colemos sólo un instante en tu trabajo diario para recordarte un par de cuestiones importantes relacionadas con la AVPGHA:
  • Adjuntamos en pdf y en tiempo y forma, la convocatoria oficial de la Asamblea General Ordinaria que tendrá lugar de forma telemática (el enlace viene adjunto al pdf o aquí https://meet.google.com/get-cnfh-eyv el próximo  3 de marzo de 2022 a las 19 horas.

  • También queremos compartir con vosotros un documento con las bases de participación de una iniciativa que iniciamos ya mismo según acordamos en la última asamblea: el I Concurso de Fotografía/denuncia Geográfico. Es un concurso dirigido a nuestro alumnado, con interesantes premios y con un claro objetivo de reivindicación/concienciación ecológica frente a la mala situación actual. Nos gustaría que hicieras participar a su alumnado. Si tienes cualquier pregunta o duda en torno a las bases, estamos a tu disposición.

No os molesto más. Muchas gracias por la atención. Os esperamos a todos y todas el próximo día 3 de marzo donde ampliaremos estas y otras cuestiones.

Hasta entonces. ¡Qué vaya bien!

Txema Gil, presidente de la AVPGHA

No hay comentarios:

Publicar un comentario