martes, 20 de diciembre de 2022

BON NADAL I FELIÇ 2023.

--------(VAL/CAST)----------

Benvolgudes companyes i companys.

Des del passat mes de novembre al qual ferem la nostra I Jornada de Docents "EduDracs" 2022 hem estat recuperant el pols de les nostres classes i rematant el trimestre que espere haja anat bé.

Son molts els canvis d'enguany i molts els reptes que queden per davant i l'AVPGHA vol estar ahí per a recoltzar-nos mutuament i compartir les nostres experiències.

Però ara toca descansar, recarregar energies i gaudir de la família i de les vacances.

Tornarem en més força i amb novetats al gener, com la nostra edició de concursos de fotografia, Aucas i podcast que presentàrem a la jornada. Vos arribarà ben aviat la informació i vos animem a la participació.

Només ens queda disitjar-vos un molt...

 bon nadal i un millor any 2023.

Tornem al gener.

La directiva de l'AVPGHA.

-----------(CAST)---------------------

Estimadas compañeras y compañeros.

Desde el pasado mes de noviembre en el que realizamos nuestra I Jornada de Docentes "EduDracs" 2022, hemos estado recuperando el pulso de nuestras clases y rematando el trimestre que espero haya ido bien.

Son muchos los cambios de este año y muchos los retos que quedan por delante. La AVPGHA quiere estar ahí para apoyarnos mutuamente y compartir nuestras experiencias.

Pero ahora toca descansar, recargar energías y disfrutar de la familia y de las vacaciones.

Volveremos en más fuerza y con novedades en enero, como nuestra edición de concursos de fotografía, Aucas y podcast que presentamos en la jornada. Os llegará en breve la información y os animamos a la participación.

Sólo nos queda desearos una...

  feliz navidad y un mejor año 2023.

Volvemos a enero.

La directiva de la AVPGHA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario